بایت لرن

آموزشهای برنامه نویسی ، امنیت و شبکه ،ترفند های کم یاب ، سورس کد ، طراحی وب ، اپلیکشن ، انجام پروژه های دانشجویی رایگان

دریافت vps رایگان با رم 12 گیگ

دریافت vps رایگان با رم 12 گیگ

سلام دوستان با آموزش دیگر از بایت لرن خدمت شما هستیم

امروز آموزش گرفتن سرور مجازی رایگان با رم بالا رو آموزش میدیم

امیدوارم از این آموزش لذت ببرید............

در ادامه با بایت لرن همراه باشید...

آدرس های استفاده شده در این آموزش


فیک میل

https://temp-mail.org/en

مشخصات فیک

https://www.fakenamegenerator.com

سایت اصلی

https://turbo.net

جهت دیدن این کلیپ آموزشی در کانال آپارات بایت لرن اینجا کلیک کنید

بایت لرن یعنی بایت بایت اطلاعات جدید


نظرات (۱۷)

امیر اکبرپور
سلام،
آیا ممکن است به محدودیت های دوره آزمایشی اشاره ای هم کنید؟
با تشکر
Amir
سلام. با تشکر از از آموزش شما، من با موفقیت وارد این سرور مجازی شدم!
پاسخ:
سلام و درود، خیلی خوشحالیم که اموزش به دردتون خورده
yoosof
سلام ببخشید الان حالت سایت عوض شده و دیگه کشور و شماره نمیخواد و فقط ایمیل میخواد ولی ایمیل های فیک میل را بالا نمیاره و ارور Please contact your administrator to join this organization میزنه
راه حلی داره؟؟؟
07ali70
چظوری میتونم فایلامو وارد سرور کنم و اجراش کنم؟
AMIRALII
چطوری وقتی OneDrive رو بهش وصل کردم فایل هاشو بریزم رو اون؟ و چرا میرم تو برنامه ها فقط یه ارور Remote میده میشه جواب بدین؟
AMIRALII
سلام ببخشید میشه یه اموزش بزارید که وقتی One Drive رو بهش وصل کنی طوری فایل هاشو به این انتقال بدی و چرا وقتی رو برنامه ها ساعت ها میزنه intializing session creating remote sesion? لطفا جواب بدید ممنون
سلام
من با استفاده از آموزش تونستم سرور مجازی رو بسازم ولی داخل سرور هر برنامه ای رو که میخوام باز یه صفحه ای میاره که یه دایره در حال چرخیدن هست و زیرش نوشته (Creating Remote Session) هر چی هم صبر کردم بازم نیومد
لطفا سریع تر کمک کنید و بگید چرا اینجوری میشه ممنون
soheil
با کلیک کردن روی لینک زیر میتونین از سایت مورد نظر vps رایگان دریافت کنید
فقط روی این لینک زیر کلیک کنین
https://woomhost.com/aff.php?aff=18183
صابر
سلام. برای دسترسی به سایت olymptrade.com وثبت نام تو این سایت خواستم از سرور مجازی استفاده کنم، چرا بازم محدودیت رو نشون میده؟ آیا بازم ip رو شناسایی میکنه
سلام من دوستم سرور مجازی ایران میساخت
میگف دیتا سنتر دارم

ایا برای ساخت سرور مجازی باید اون تجهیزات رو داشته باشیم؟
همون سیستم های تو ساختمون

این دویتم میتونست وی پی اس های رم بالا هم بسازه

میشع بدون تجهیزات سیستمی و ساختمانی وی پی اس رم ۱۸ ساخت؟

زود جواب بدین گیرم
سلام
خسته نباشید
این این سرور چه نوع سروری هستش؟
قطعا ویندوز و لینوکس که نیس!؟
علی
سلام
به ایمیل وارد شده ارور میده موقع ثبت نام:
Please contact your administrator to join this organization
و اجازه ساخت اکانت با temp-mail را نمی‌دهد.


برگرفته شده از bytelearn.ir
محمد
سلام این روش هنوز هم کار میکنه؟
سبحان
vps رایگان :
https://woomhost.com/aff.php?aff=12803
سلام لطف کنید داخل تلگرامم اکانتی اگر ساختید بفرستید رچقدر تلاش کردم به مشکل برخورد
خیلی لازم دارم لطفا بفرستید
محمد
سلام،چطور باید vps رو روی کامپیوتر بالا بیاریم؟
یه سوال دیگه آیا اینترنت vps رایگان هست؟!
تشکر❤
پاسخ:
سلام دوست عزیز .... برای دریافت جواب این سوال توصیه میکنم اول درمورد vps یا همان سرور مجازی در گوگل (سرور مجازی چیست؟) رو سرچ کنید و مطالعه کنید.

موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق مطالب این سایت متعلق به گردانندگان آن است

Valid HTML 4.01!